• News

L'origine è a legenda di Natale

L'origine è a legenda di Natale

СаломNatale (Natale), cunnisciutu ancu Natale, traduttu cum'è "Messa di Cristu", hè una festa tradiziunale occidentale u 25 di dicembre di ogni annu. Hè un ghjornu per celebrà l'anniversariu di Ghjesù Cristu, u fundatore di u Cristianesimu. U Natale ùn esiste micca à l'iniziu di u Cristianesimu, è ùn esiste micca finu à un centu anni dopu chì Ghjesù hà cullatu à u celu. Siccomu a Bibbia registra chì Ghjesù hè natu di notte, a notte di u 24 di dicembre hè chjamata "Eve di Natale" o "Eve Silenziosa". Natale hè ancu una festa publica in u mondu occidentale è in parechje altre parte di u mondu.

 

Natale hè una festa religiosa. In u 19u seculu, cù a pupularità di e carte di Natale è l'apparizione di Santa Claus, u Natale hà diventatu pocu à pocu.

 

U Natale si sparse in Asia à a mità di u 19u seculu. Dopu à a riforma è l'apertura, u Natale si sparse in particulare in Cina. À u principiu di u 21u seculu, Natale s'era integratu organicamente cù i costumi chinesi lucali è si sviluppau sempre più maturu. Manghjendu mela, purtendu cappelli di Natale, mandà cartoline di Natale, assistendu à feste di Natale, è shopping di Natale sò diventati parte di a vita cinese.

 

Da induve vene u Natale, u Natale d'oghje hè intrutu in a vita di tutti. Sapemu l'origine di Natale è qualchi storii pocu cunnisciuti, è sparte a gioia di Natale inseme.

storia di a natività

Sicondu a Bibbia, a nascita di Ghjesù hè stata cusì: À quellu tempu, Cesare Augustu hà publicatu un decretu chì impone à tutti i persone in l'Imperu Rumanu di registrà a so famiglia. Questu hè statu fattu per a prima volta quandu Quirino era u guvernatore di Siria. Per quessa, tutte e persone chì li appartenenu sò vultate in i so paesi natali per registrà. Perchè Ghjiseppu era di a famiglia di Davide, andò ancu da Nazaret in Galilea à Betlemme, l'antica residenza di David in Ghjudea, per registrà cù a so moglia incinta Maria. Mentre ch'elli eranu culà, ghjunse l'ora di Maria di parturisce, è parturi u so figliolu primu natu, è l'avvintò in fasce è u pusò in una manghja; perchè ùn pudianu truvà micca locu in l'osteria. A stu tempu, certi pastori campavanu vicinu, vigilendu e so greche. Di colpu un anghjulu di u Signore stava accantu à elli, è a gloria di u Signore brillava intornu à elli, è eranu assai spaventati. L'ànghjulu li disse: "Ùn abbite paura! Vi aghju avà infurmatu una grande nutizia per tutti i populi: Oghje in a cità di David hè natu per voi un Salvatore, u Signore Messia. Vi dugnu un segnu: Vi vede. un zitellu impannillatu in panni è chjinatu in una mangiata ". Di colpu, un grande esercitu di l'ospiti celesti apparsu inseme cù l'ànghjulu, lodendu à Diu è dicendu: Diu hè glurificatu in u celu, è quelli chì u Signore ama godenu a pace nantu à a terra!

 

Dopu chì l'anghjuli l'avianu lasciatu è cullati in u celu, i pastori si dissenu l'un à l'altru: "Andemu à Betlemme è vedemu ciò chì hè accadutu, cum'è u Signore ci hà dettu". Allora andavanu in fretta, è truvaru Maria. Iè è Ghjiseppu, è u zitellu chjinatu in a manghjatu. Dopu avè vistu u Figliolu Santu, sparghjenu a parolla riguardanti u zitellu chì l'anghjulu li avia parlatu. Tutti quelli chì l'anu intesu eranu assai sorpresi. Maria hà tenutu tuttu questu in mente è ci hà pensatu più volte. I pastori anu capitu chì tuttu ciò chì anu intesu è vistu era in accordu perfettu cù ciò chì l'anghjulu avia infurmatu, è vultonu onorandu è lodendu à Diu in tutta a strada.

 

À u listessu tempu, una stella nova abbagliante apparsu in u celu sopra Betlemme. I trè rè da l'Oriente ghjunsenu longu à a guida di a stella, s'inchinavanu à Ghjesù chì dorme in a manghjatu, l'aduranu è li detti rigali. U ghjornu dopu, turnavanu in casa è annunciavanu a bona nova.

 

A legenda di Babbu Natale

 

U legendariu Babbu Natale hè un vechju barbutu biancu chì porta un vestitu rossu è un cappellu rossu. Ogni Natale, guida una slitta tirata da un cervu da u nordu, entra in casa per u caminu, è mette i rigali di Natale in calzini da appiccà à u lettu di i zitelli o davanti à u focu.

U nome uriginale di Santa Claus era Nicolaus, natu versu a fine di u terzu seculu in Asia Minore. Hà avutu un bonu caratteru è hà ricevutu una bona educazione. Dopu à l'età adulta, intrì in un monasteru è diventò più tardi prete. Pocu dopu à a morte di i so parenti, hà vindutu tutti i so beni è facia l'elemosina à i poveri. À quellu tempu, ci era una famiglia povera cù trè figliole: a figliola maiò avia 20 anni, a seconda figliola avia 18 anni, è a figliola più chjucu avia 16 anni; Solu a seconda figliola hè fisicamente forte, intelligente è bella, mentri l'altri dui figlioli sò debuli è malati. Allora u babbu vulia vende a so seconda figliola per guadagnà a vita, è quandu San Nicolau hà sappiutu, hè ghjuntu à cunsulallu. À a notte, Nigel hà imballatu in sicretu trè calzini d'oru è li pusò tranquillamente à u lettu di e trè zitelle ; U ghjornu dopu, e trè surelle truvaru oru. Eranu felici. Ùn sò micca solu pagatu i so debiti, ma ancu campatu una vita senza cura. In seguitu, anu amparatu chì l'oru era mandatu da Nigel. Era Natale quellu ghjornu, cusì l'anu invitatu in casa per sprime a so gratitudine.

Ogni Natale in u futuru, a ghjente cuntarà sta storia, è i zitelli l'invidieranu è speranu chì Babbu Natale li mandarà ancu rigali. Cusì emerge a legenda sopra. (A legenda di i calzini di Natale hè ancu urigginatu da questu, è più tardi, i zitelli in u mondu avianu l'abitudine di appiccà calzini di Natale).

In seguitu, Nicholas hè statu prumuvutu à vescu è hà fattu ogni sforzu per prumove a Santa Sede. Hè mortu in u 359 dC è fù enterratu in u tempiu. Ci sò parechje tracce spirituali dopu a morte, soprattuttu quandu l'incensu spessu scorri vicinu à a tomba, chì ponu guarisce diverse malatie.

 

A legenda di l'arburu di Natale

 biscotti di Natale belli imballati

L'arburu di Natale hè sempre statu una decorazione indispensabile per celebrà u Natale. Se ùn ci hè micca un arbre di Natale in casa, l'atmosfera festiva serà ridutta assai.

 

Il y a longtemps, c'était un agriculteur gentil qui sauvait un pauvre bébé affamé et froid dans une veille de Noël enneigée et lui donnait un sumptueux repas de Noël. Prima chì u zitellu si n'andò, hà rumpitu un ramu di pinu è l'appiccicò in terra è l'hà benedettu: "In questu ghjornu ogni annu, u ramu hè pienu di rigali. Lascià sta bella ramu di pinu per rimbursà a vostra amabilità". Dopu chì u zitellu si n'andò, l'agricultore hà trovu chì u ramu s'era trasfurmatu in un pinu. Videndu un arbulu chjucu cupertu di rigali, è dopu hà capitu chì ellu riceve un messageru da Diu. Questu hè l'arburu di Natale.

 

L'arbureti di Natale sò sempre appiccicati cù una varietà abbagliante di ornamenti è rigali, è deve esse una stella extra-grande nantu à a cima di ogni arbulu. Hè dettu chì quandu Ghjesù hè natu in Betlemme, una stella nova abbagliante apparsu nantu à a piccula cità di Betlemme. I trè rè da u livante ghjunsenu longu à a guida di a stella è s'inchinavanu à i ghjinochji per adurà à Ghjesù chì dorme in a manghja. Questa hè a stella di Natale.

A Storia di a Canzona di Natale "Silent Night"

 

Vigilia di Natale, notte santa,

 

In a bughjura, a luce brilla.

 

Sicondu a Vergine è secondu u zitellu,

 

Quantu gentile è ingenu,

 

Prufittate u sonnu di u celu,

 

Prufittate u sonnu datu da Diu.

 

A canzone di Natale "Silent Night" vene da l'Alpi austriachi è hè a canzone di Natale più famosa in u mondu. A so melodia è a so lyrics s'accordu cusì perfettamente chì tutti quelli chì l'ascoltanu, ch'elli sianu cristiani o micca, sò mossi da ellu. S'ellu hè unu di i canti più belli è commoventi di u mondu, crede chì nimu ùn s'oppone.

 

Ci sò parechje leggende nantu à a scrittura di e parolle è di a musica di a canzone di Natale "Silent Night". A storia presentata quì sottu hè a più toccante è bella.

 

Si dice chì in u 1818, in una piccula cità chjamata Oberndorf in Austria, campava un prete di campagna scunnisciutu chjamatu Moore. Stu Natale, Moore hà scupertu chì i pipi di l'urganu di a chjesa eranu stati muzzicati da i topi, è era troppu tardi per riparà. Cumu celebrà u Natale? Moore era infelice per questu. Il se souvint soudain de ce qui était inscrit dans l'Évangile de Luc. Quandu Ghjesù hè natu, l'anghjuli anu annunziatu a bona nova à i pastori in a periferia di Betlemme è cantanu un innu: "Gloria à Diu in u più altu, è in terra pace à quelli chì u so favore hè piacè". Hà avutu una idea è hà scrittu un innu basatu annantu à sti dui versi, chjamatu "Silent Night".

 

Dopu chì Moore hà scrittu i testi, li mostrò à Gruber, un maestru di a scola primaria in questa cità, è li dumandò di cumpone a musica. Ge Lu hè stata prufonda cummossa dopu avè lettu a lyrics, cumpusi a musica, è a cantò in a chjesa u ghjornu dopu, chì era assai populari. In seguitu, dui omi d'affari passanu quì è amparanu sta canzona. U cantanu per u rè Guglielmu IV di Prussia. Dopu avè intesu, Guglielmu IV hà apprezzatu assai è urdinò "Silent Night" per esse una canzona chì deve esse cantata à Natale in e chjese di u paese.

Una vigilia di Natale

U 24 di dicembre a vigilia di Natale hè u mumentu più felice è più caldu per ogni famiglia.

Tutta a famiglia decora l'arburu di Natale inseme. E persone ponenu i picculi abeti o pini accuratamente selezziunati in e so case, appiccà luci culurite è decorazioni nantu à i rami, è anu una stella luminosa nantu à a cima di l'arbulu per indicà a strada per venerà u Santu Infante. Solu u pruprietariu di a famiglia pò stallà sta stella di Natale nantu à l'arbre di Natale. Inoltre, a ghjente appiccica ancu rigali belli imballati nantu à l'arburi di Natale o l'ammuccianu à i pedi di l'arburi di Natale.

Infine, tutta a famiglia si n'andò à a chjesa inseme per assistisce à a grande messa di mezzanotte.

U carnaval di a vigilia di Natale, a bellezza di a vigilia di Natale, ferma sempre assai in a mente di e persone è dura per un bellu pezzu.

Vigilia di Natale Parte 2 - Bona nova

 

Ogni annu à a vigilia di Natale, vale à dì u periodu da a sera di u 24 di dicembre à a matina di u 25 di dicembre, chì hè ciò chì spessu chjamemu a vigilia di Natale, a chjesa urganizeghja qualchi cori (o furmati spontaneamente da i credenti) per cantà porta à porta. o sottu à a finestra. I canti di Natale sò usati per ricreà a bona nova di a nascita di Ghjesù rappurtata da l'angeli à i pastori fora di Betlemme. Questa hè a "bona nutizia". In questa notte, sempre vi vede un gruppu di carini picciotti o zitelle chì formanu una squadra di bona nutizia, tenendu inni in e so mani. Tocà a chitarra, camminendu nantu à a neve fresca, una famiglia dopu à l'altra cantava puesia.

 

A legenda conta chì a notte di Ghjesù hè natu, i pastori chì fighjenu e so greche in u desertu di colpu intesu una voce da u celu chì li annunziava a nascita di Ghjesù. Sicondu a Bibbia, perchè Ghjesù hè vinutu à esse u Rè di i cori di u mondu, l'anghjuli anu utilizatu questi pastori per sparghje a nutizia à più persone.

 

In seguitu, per sparghje a nutizia di a nascita di Ghjesù à tutti, a ghjente hà imitatu l'anghjuli è andò à predicà a nutizia di a nascita di Ghjesù à a ghjente in a vigilia di Natale. Finu à questu ghjornu, rappurtate una bona nutizia hè diventata una parte indispensabile di Natale.

 

Di solitu, a squadra di a bona nutizia hè custituita da una vintina di ghjovani, più una zitella vestita cum'è un anghjulu è un Babbu Natale. Dopu à a vigilia di Natale, versu nove ore, e famiglie cumincianu à annunzià a bona nutizia. Ogni volta chì a squadra di a bona nutizia va in una famiglia, prima cantarà uni pochi di canzoni di Natale chì tutti sò familiarizati, è dopu a zitella leghjerà e parolle di a Bibbia per fà sapè à a famiglia chì sta sera hè u ghjornu chì Ghjesù era natu. Dopu, tutti pregheranu è cantanu inseme Una o duie puesie, è infine, u generosu Babbu Natale darà rigali di Natale à i zitelli di a famiglia, è tuttu u prucessu di rapportà una bona nutizia hè cumpletu !

 

E persone chì dà una bona nutizia sò chjamati Christmas Waits. Tuttu u prucessu di dà una bona nutizia dura spessu finu à l'alba. U numaru di ghjente hè sempre più grande, è u cantu hè sempre più forte. I carrughji è i vicoli sò pieni di cantu.

Vigilia di Natale Parte 3

 

A vigilia di Natale hè u tempu più felice per i zitelli.

 

A ghjente crede chì a vigilia di Natale, un vechju cù una barba bianca è un vestitu rossu vinarà da u luntanu Polu Nordu nantu à una sleigh tirata da un cervu, purtendu un saccu grossu rossu pienu di rigali, entre in a casa di ogni zitellu per u caminu, è carricà i zitelli cù ghjoculi è rigali. i so calzini. Per quessa, i zitelli mettenu un calzini culuriti vicinu à a chimenea prima di dorme, è poi si dorme in anticipazione. U ghjornu dopu, truverà chì u so rigalu tantu aspittatu apparisce in a so calza di Natale. Santa Claus hè a persona più populari in questa stagione di vacanze.

 

U carnaval è a bellezza di a vigilia di Natale sò sempre assai prufonda in a mente di e persone è persiste per un bellu pezzu.

Mangiare di Natale

 

A Natale, in ogni ghjesgia cattolica, ci hè una rocca fatta di carta. Ci hè una caverna in a muntagna, è una manghja hè posta in a caverna. In a manghjatu si trova u zitellu Ghjesù. Accantu à u Santu Figliolu, ci sò di solitu a Vergine Maria, Ghjiseppu, è ancu i picciotti di pastori chì andavanu à venerà à u Santu Figliolu quella notte, è ancu vacche, sumeri, pecure, ecc.

 

A maiò parte di e muntagne sò stallati da un paisaghju neve, è l'internu è l'esternu di a caverna sò decorati cù fiori d'invernu, piante è arburi. Quandu hà cuminciatu, hè impussibile di verificà per mancanza di registri storichi. A legenda conta chì l'imperatore rumanu Custantinu hà fattu una bella mangiata di Natale in u 335.

 

A prima mangiata arregistrata hè stata pruposta da San Francescu d'Assisi. A so biografia registra : Dopu chì San Francescu d'Assisi si n'andò à Betlemme (Betlemme) à pedi à adurà, si sentia particularmente affettuosu di Natale. Prima di Natale in u 1223, hà invitatu à u so amicu Fan Li à vene à Kejiao è li disse: "Vogliu passà Natale cun voi. Vogliu invitarvi à una caverna in u boscu vicinu à u nostru monasteru. Preparate una manghjatu. , mette un pocu di paglia in a manghjatu, mette u Santu Figliolu, è avete un boe è un sumere accantu à ellu, cum'è ch'elli facianu in Betlemme.

 

Vanlida fece priparazioni secondu a vuluntà di San Francescu. Vicinu à mezzanotti u ghjornu di Natale, i monachi ghjunghjenu prima, è i credenti di i paesi vicini sò ghjunti in gruppi da tutte e direzzione chì tenenu torches. A luce di a torcia brillava cum'è a luce di u ghjornu, è Clegio divintò u novu Betlemme ! Quella notte, a messa si facia accantu à a manghja. I monachi è i parrocchiani cantavanu inseme canti di Natale. I canti eranu melodiosi è toccanti. San Francescu stava accantu à a manghjatu è cù una voce chjara è gentile ispirava i fideli à amà u Cristu Figliolu. Dopu à a cirimonia, ognunu hà pigliatu un pocu di paglia da a manghjatu in casa cum'è un souvenir.

 

Da tandu, una custumi hè nata in a Chjesa Cattolica. Ogni Natale, una roccia è una manghjatu sò custruiti per ricurdà à a ghjente di a scena di Natale in Betlemme.

 

 biscotti di Natale belli imballati

Cartolina di Natale

 

Sicondu a legenda, a prima cartolina d'auguri di Natale in u mondu hè stata creata da u pastore britannicu Pu Lihui u ghjornu di Natale in u 1842. Hà utilizatu una carta per scrive uni pochi di saluti simplici è l'hà mandatu à i so amichi. In seguitu, più è più persone l'imitanu, è dopu à u 1862, hè diventatu un scambiu di rigalu di Natale. Era prima populari trà i cristiani, è prestu diventò populari in u mondu sanu. Sicondu statistiche di u Ministeru di l'Educazione Britannicu, più di 900 000 cartoline di Natale sò mandate è ricevute ogni annu.

 

I cartoline di Natale sò diventati gradualmente un tipu d'artigianatu. In più di felicitazioni stampate, ci sò ancu belli mudelli nantu à elli, cum'è tacchini è pudini utilizati nantu à u tappettu di Natale, palme perenne, pini, o puemi, caratteri, paisaghji, A maiò parte di l'animali è i caratteri includenu u Santu Figliolu, a Vergine Maria, è Ghjiseppu in a grotta di Betlemme a vigilia di Natale, i dii chì cantanu in celu, i pastori chì venenu à adurà u Santu. U zitellu quella notte, o i trè rè cavalcate cammelli da u livante chì venenu à adurà u Santu Figliolu. I sfondi sò soprattuttu scene di notte è scene di neve. Quì sottu sò qualchi cartoline di auguri tipiche.

 

Cù u sviluppu di l'Internet, i biglietti di auguri in linea sò diventati populari in u mondu sanu. E persone facenu carte gif multimediali o carte flash. Ancu s'elli sò luntanu l'una di l'altru, ponu mandà un email è riceve istantaneamente. À questu tempu, a ghjente pò gode di e cartoline di auguri animate realistiche cù a bella musica.

 

Natale hè di novu quì, è vogliu auguri à tutti i mo amichi un Bon Natale !

Natale hè un tempu di gioia, amore, è di sicuru, cibu diliziosu. Trà i tanti tratti tradiziunali disprezzati durante a stagione di vacanze, i cookies di Natale occupanu un locu speciale in u core di parechje persone. Ma chì sò esattamente i cookies di Natale, è cumu pudete fà li ancu più speciali cù una scatula di rigalu imballata apposta?

 

Chì sò i cookies di Natale?

 biscotti di Natale belli imballati

biscotti di Natale belli imballati

I cookies di Natale sò una tradizione amata chì hè stata dipoi seculi. Questi tratti spiciali sò cotti è guditi durante e vacanze è venenu in una varietà di sapori, forme è disinni. Da i biscotti classici di zuccheru è l'omi di pan di zenzeru à e creazioni più muderne cum'è i biscotti di scorcia di menta è i snickerdoodles di zuccaru, ci hè un biscottu di Natale per tutti i gusti.

 

Inoltre, i cookies di Natale ùn sò micca solu diliziosi, ma anu ancu un valore sentimentale significativu. Parechje persone anu boni ricordi di coccia è di decoru sti biscotti cù e so famiglie, è sò spessu un ricordu di u calore è l'unione chì portanu e vacanze. Ùn hè stupente ch'elli sò un must-have in feste di Natale, riunioni è cum'è rigali per i so amati.

 

Cumu persunalizà a scatula di rigalu di imballaggio di biscotti di Natale?

 

Se vulete piglià i vostri cookies di Natale à u prossimu livellu, cunsiderà persunalizà u so imballaggio in una scatula di rigalu. Ùn solu ùn aghjunghjenu un toccu persunale à i vostri pranzi, ma li farà ancu più festivi è attrattivi. Eccu alcuni modi creativi è divertenti per persunalizà scatuli di rigalu di imballaggi di biscotti di Natale:

 

1. Personalizazione: Unu di i modi più faciuli di persunalizà u vostru imballaggio di cookie hè di aghjunghje un toccu persunale. Cunsiderate aghjunghje una tag persunalizatu cù u vostru nome o un missaghju speciale, o ancu include una foto chì cattura u spiritu di a stagione. Questa simplicità aghjunta aumenterà i vostri cookies è farà chì u destinatariu si senti più speciale.

 

2. Disegni Festivi: Per abbraccià veramente u spiritu di Natale, cunsiderà incorpore disinni festivi in ​​u vostru imballaggio di cookie. Pensate à i fiocchi di neve, à l'arbureti d'agrifogliu, à u Babbu Natale, à a renna, o ancu à scene di u paese di e meraviglie invernale. Sia chì sceglite u rossu è u verde tradiziunale o un approcciu più mudernu, u disignu festivu farà chì i vostri biscotti si distinguenu è pareranu irresistibilmente attrattivi.

 

3. Forme uniche: Mentre i cookies stessi ponu esse digià in una varietà di forme, pudete piglià un passu più persunalizà a forma di a scatula di rigalu. Cunsiderate l'usu di cookie cutters per creà forme uniche per i scatuli, cum'è l'arburi di Natale, canne di caramelle o fiocchi di neve. Questa attenzione extra à i dettagli farà piacè u destinatariu è rende u rigalu più memorable.

 

4. Stile DIY: Se vi sentite astutu, cunzidira à aghjunghje un pocu di bricolage à u vostru imballaggio di cookie. Ch'ella sia un disegnu dipintu à manu, glitter è paillettes, o un pocu di nastri festivi, questi picculi dettagli ponu aghjunghje assai incantu è personalità à a vostra scatula di rigalu. In più, hè un modu fantasticu per dimustrà a vostra creatività è dimustrà à i vostri amati chì mette un pensamentu è sforzu extra in u so rigalu.

 

5. Missaghju persunalizatu: Infine, ùn vi scurdate di cumprendi un missaghju persunalizatu in u pacchettu di cookie. Ch'ella sia un missaghju sinceru, un scherzu divertente o un poema à tema di Natale, un missaghju persunalizatu aghjunghjera calore è amore extra à u vostru rigalu. Hè un picculu gestu chì pò fà un grande impattu è mostra à u destinatariu quantu ti importa.

 

In tuttu, i cookies di Natale sò una tradizione amata chì porta gioia è dolcezza à e vacanze. Pudete fà questi rigali ancu più speziali è memorabili per i vostri amati persunalizà e so scatuli di rigalu di imballaggio. Ch'ella sia per mezu di persunalizazione, disinni festivi, forme uniche, tocchi di bricolage o missaghji persunalizati, ci sò innumerevoli modi per aghjunghje un toccu persunale à u vostru imballaggio di biscotti di Natale. Allora diventate creativi, divertitevi è sparghje un pocu di gioia di vacanze cù deliziosi,biscotti di Natale belli imballati.

 


Tempu di post: Dec-19-2023
//