• News

Luba's Global Printing Box Trends Report mostra forti segni di ricuperazione

Luba's Global Printing Trends Report mostra forti segni di ricuperazione
L'ultimu rapportu di e tendenze di stampa di Drubal Globale hè publicatu. U rapportu mostra chì da a liberazione di u settimu rapportu in a primavera di u 2020, a situazione glubale hè cambiata, cù a pandemia di COVID-19, difficultà in e catene di furnimentu glubale, inflazione crescente ... In questu cuntestu, in una indagine di più di 500 decisione senior. I pruduttori di i fornitori di servizii di stampa glubale è i fabricatori è i fornitori di l'equipaggiu, i dati anu dimustratu chì in u 2022, u 34% di l'imprese in u mondu anu dichjaratu chì a situazione ecunomica di a so cumpagnia era "bona", mentre chì solu u 16% hà dettu chì era "povera", chì riflette una forte tendenza di ricuperazione in u mondu. l'industria di stampa glubale. L'imprese glubali sò generalmente più cunfidenti di l'industria ch'elli eranu in 2019 è aspettanu 2023.
A tendenza versu una fiducia megliu
Un cambiamentu significativu in l'ottimisimu pò esse vistu in a diferenza netta trà u percentualità di ottimisimu è pessimisimu in l'Index d'Informazione Ecunomica di Stampanti Druba per 2022. Frà elli, l'imprese sudamericani, l'America Centrale è l'Asia anu sceltu ottimista, mentri l'impresori europei anu sceltu prudente. Intantu, sicondu i dati di u mercatu, i stampatori di pacchetti sò in crescita più cunfidenti, i stampatori di publicazione si ricuperanu da i risultati poveri in 2019, è i stampatori cummerciale, anche se ligeramente calati, sò previsti di ricuperà in 2023.
"A dispunibilità di materie prime, a crescita di l'inflazione, l'aumentu di i prezzi di i prudutti, a caduta di i marghjini di u prufittu, è a guerra di i prezzi trà i cuncurrenti seranu fattori chì affettanu i prossimi 12 mesi", hà dettu un stampatore cummerciale da Germania. I fornitori costaricani sò cunfidenti, "Aprovechendu a crescita ecunomica post-pandemica, introduceremu novi prudutti di valore aghjuntu à novi clienti è mercati".
Sicondu i dati, u mercatu di stampa glubale hè previstu di cresce à un ritmu netu di 34% in 2022, è u mercatu di stampa europea hè ancu previstu di cresce à un ritmu netu di 34% in 2023. Mentre i stampatori sò più prudenti nantu à u i mercati cummirciali è di publicazione in 2022, induve a crescita hè calata da 4% à 5% da 2019, ci sò forti previsioni pusitive per tutti i mercati in 2023, cù differenziali pusitivi netti di + 36% per a publicazione, + 38% per a stampa cummerciale, + 48 % per l'imballaggio, è + 51% per a stampa funziunale.
Trà u 2013 è u 2019, i prezzi di a carta è di i materiali di basa cuntinuavanu à cresce, è parechji stampatori anu sceltu di tagliate i prezzi, 12 per centu più di quelli chì anu aumentatu i prezzi. Ma in u 2022, l'imprese chì anu sceltu di aumentà i prezzi invece di calà li anu godutu un marghjenu pusitivu netu senza precedente di + 61%. U mudellu hè globale, cù a tendenza in a maiò parte di e regioni è i mercati. Hè impurtante di nutà chì quasi tutte l'imprese sò sottu pressione nantu à i marghjini.
L'aumentu di i prezzi sò stati ancu sentiti da i fornituri, cù un incrementu netu di 60 per centu in i prezzi, cumparatu cù u piccu precedente di 18 per centu in 2018. Chjaramente, un cambiamentu fundamentale in u cumpurtamentu di i prezzi da u principiu di a pandemia di COVID-19 avarà un impattu. nantu à l'inflazione si ghjoca in altri settori.
Forte vuluntà di investisce
Fighjendu i dati di l'indicatori di u funziunamentu di l'impresora da u 2014, pudemu vede chì u mercatu cummerciale hà vistu una diminuzione significativa in a stampa offset di foglia, chì hè quasi uguale à a crescita di u mercatu di imballaggi. Vale a pena nutà chì u mercatu di stampa cummerciale hà vistu prima una diferenza negativa netta in 2018, è dapoi hè statu più chjucu. L'altri spazii chì spiccanu sò u pigmentu di toner digitale di una sola pagina è u pigmentu web ink-jet digitale, chì sò guidati da a crescita sustanziale di l'imballaggio flessograficu.
Sicondu u rapportu, a proporzione di stampa digitale in u fatturatu tutale hè aumentata, è sta tendenza hè prevista per continuà durante a pandemia di COVID-19. Ma trà u 2019 è u 2022, u sviluppu di l'imprese digitale à scala glubale pare esse stancu, fora di a crescita lenta di a stampa cummerciale.
Inoltre, i dati anu dimustratu chì u percentualità di stampanti chì operanu vetrine di stampa digitale è basate in u web cuntinuavanu à calà, da un piccu di solu 27 per centu in 2017 à 23 per centu in 2019 è 20 per centu in 2022. A proporzione di stampanti cummerciale hè cascata da 38 per centu in u 2017 à u 26 per centu in u 2022, mentre chì per i stampatori di publicazione hè cresciutu à u 33 per centu è per i stampatori di imballaggio hè cascatu da u 15 per centu in 2019 à u 7 per centu in u 2022.
Per i stampatori cù i dispositi di stampa basati in u web, a pandemia di COVID-19 hà vistu un forte aumentu di e vendite attraversu u canali. Prima di l'epidemie di COVID-19, u fatturatu in stu settore era essenzialmente stagnante in u mondu trà 2014 è 2019, senza crescita significativa, cù solu u 17% di l'imprese web chì rappurtanu una crescita di 25%. Ma dapoi a pandemia, quella proporzione hè aumentata à u 26 per centu, cù l'aumentu spargugliatu in tutti i mercati.
Capex in tutti i mercati di stampa glubale hè cascatu da u 2019, ma e prospettive per u 2023 è oltre mostra un ottimisimu relativo. À u livellu regiunale, tutte e regioni sò previste per cresce l'annu dopu, eccettu l'Europa, induve a previsione hè piatta. L'equipaggiu di trasfurmazioni post-pressa è a tecnulugia di stampa sò spazii populari d'investimentu.
In quantu à a tecnulugia di stampa, u vincitore chjaru in u 2023 serà a stampa offset à foglia unica cù 31%, seguita da u toner digitale à culore di una sola pagina (18%) è a stampa digitale inkjet in formato largu è flexo (17%). A stampa offset alimentata da foglia ferma l'investimentu più populari in 2023. Malgradu una diminuzione significativa di i volumi di stampa in certi mercati, l'usu di stampa offset alimentata da foglia riducerà u travagliu è i rifiuti è cresce a produtividade per certi stampatori.
Quandu hè dumandatu nantu à i piani d'investimentu annantu à i prossimi cinque anni, a stampa digitale cuntinueghja in cima à a lista (62 per centu), seguita da l'automatizazione (52 per centu), cù a stampa tradiziunale ancu listata cum'è u terzu investimentu più impurtante (32 per centu).
Per segmentu di u mercatu, u rapportu dice chì a differenza netta positiva in a spesa d'investimentu di l'impresora hè + 15% in 2022 è + 31% in 2023. In 2023, e previsioni d'investimentu per u cummerciale è a publicazione sò più moderate, cù forti intenzioni d'investimentu per imballaggi è funziunali. stampa.
Problemi di a catena di supply ma prospettiva ottimistica
In vista di e sfide emergenti, i stampatori è i fornituri sò in difficultà cù e difficultà di a catena di supply, cumprese carta di stampa, basa è consumabili, è materie prime per i fornituri, chì sò previsti per cuntinuà finu à 2023. A mancanza di travagliu hè statu ancu citatu da 41 per centu di stampanti è 33. per centu di i fornituri, cù l'aumentu di u salariu è u salariu prubabilmente esse una spesa impurtante. I fattori di guvernanza ambientale è suciale sò sempre più impurtanti per i stampatori, i fornitori è i so clienti.
In vista di e limitazioni à cortu termine in u mercatu di stampa glubale, prublemi cum'è a cumpetizione intensa è a dumanda in caduta resteranu dominanti: i stampatori di pacchetti ponenu più enfasi in i primi è i stampatori cummerciale nantu à l'ultimi. In vista di cinque anni, i stampatori è i fornitori anu evidenziatu l'impattu di i media digitale, seguitu da una mancanza di sapè fà è una capacità eccessiva di l'industria.
In generale, u rapportu mostra chì l'impresori è i fornitori sò generalmente ottimisti in quantu à e prospettive per 2022 è 2023. Forse u risultatu più chjappu di l'indagine Drubal Report hè chì a fiducia in l'ecunumia glubale hè ligeramente più altu in 2022 chè in 2019, prima di u 2019. U focu di COVID-19, cù a maiò parte di e regioni è di i mercati chì predicanu una crescita globale megliu in 2023. Hè chjaru chì l'imprese piglianu tempu per ricuperà quandu l'investimentu cade durante a pandemia di COVID-19. In risposta, i stampatori è i fornituri dicenu chì sò decisi à aumentà e so operazioni da u 2023 è invistisce se ne necessariu. Scatole di regali, cum'èscatuli di tè,scatuli di vinu, scatuli di cioccolatugradualmente mostrarà una tendenza ascendente.


Postu tempu: Feb-09-2023
//