• News

Da u statu di sviluppu di i giganti europei di imballaggi ondulati per vede a tendenza di l'industria di u cartone in 2023

Da u statu di sviluppu di i giganti europei di imballaggi ondulati per vede a tendenza di l'industria di u cartone in 2023

Quist'annu, i giganti europei di imballaggi di cartone anu mantinutu alti prufitti malgradu a situazione deteriorata, ma quantu pò durà a so striscia vincente? In generale, 2022 serà un annu difficiule per i grandi giganti di imballaggi di cartone. Cù l'aumentu di i costi di l'energia è di i costi di u travagliu, e prime cumpagnie europee cumpresi u Gruppu Schmofi Kappa è u Gruppu Desma sò ancu luttendu per trattà cù i prezzi di carta.

Sicondu l'analisti di Jeffries, dapoi u 2020, u prezzu di i cartoni riciclati, una parte impurtante di a produzzione di carta di imballaggio, hè quasi radduppiatu in Europa. In alternativa, u costu di cartone vergine fattu direttamente da tronchi piuttostu cà cartoni riciclati hà seguitu una trajectoria simili. À u listessu tempu, i cunsumatori attenti à u costu riducenu a so spesa in linea, chì à u turnu riduce a dumanda di cartoni.

I ghjorni di gloria purtati una volta da a nova epidemia di a corona, cum'è l'ordini chì funzionanu à piena capacità, un fornimentu strettu di cartoni, è l'aumentu di i prezzi di azioni di i giganti di l'imballaggio ... tuttu questu hè finitu. Ancu cusì, però, sti cumpagnie facenu megliu chè mai. Smurfi Kappa hà riportatu recentemente un aumentu di 43% in i guadagni prima di l'interessi, i tassi, l'amortizzazioni è l'amortizzazioni da ghjennaghju à a fini di sittembri, mentre chì l'ingudu operativu aumentava da un terzu. Chistu significa chì i so rivenuti 2022 è i prufitti in liquidità anu digià superatu i livelli pre-pandemici, malgradu esse un quartu di a strada per a fine di u 2022.

Intantu, Desma, u giant di l'imballaggio ondulatu numeru unu di u Regnu Unitu, hà risuscitatu a so previsione per l'annu à u 30 d'aprile di u 2023, dicendu chì u prufittu operativu aghjustatu per a prima mità duverebbe esse almenu £ 400 milioni, cumparatu cù 2019. era 351 milioni di lire. Un altru gigante di l'imballaggi, Mondi, hà aumentatu u so margine sottostante da 3 punti percentuali, più di duppià u so prufittu in a prima mità di l'annu, malgradu i prublemi chì restanu senza risolve in a so attività più spinosa in Russia.

L'aghjurnamentu di cummerciale d'ottobre di Desma era scarsu nantu à i dettagli, ma hà mintuatu "volumi ligeramente più bassi per scatuli ondulati paragunabili". In listessu modu, a forte crescita di Smurf Kappa ùn hè micca u risultatu di vende più scatuli - e so vendite di scatuli ondulati eranu flat in i primi nove mesi di u 2022 è anu ancu cascatu da 3% in u terzu trimestre. À u cuntrariu, sti gianti aumentanu i prufitti di l'imprese aumentendu i prezzi di i prudutti.

Inoltre, u voluminu di cummerciale ùn pare micca avè migliuratu. In a chjama di i guadagni di stu mese, u CEO di Smurfi Kappa, Tony Smurphy, hà dettu: "U volume di transazzione in u quartu trimestre hè assai simile à ciò chì avemu vistu in u terzu trimestre. Pigliate. Di sicuru, pensu chì certi mercati cum'è u Regnu Unitu è ​​​​a Germania sò stati piani per l'ultimi dui o trè mesi ".

Questu face a quistione: chì succede à l'industria di scatula ondulata in 2023? Se a dumanda di u mercatu è di i cunsumatori per l'imballaggi ondulati cumincianu à livellu, i pruduttori di imballaggi ondulati ponu cuntinuà à aumentà i prezzi per ottene prufitti più alti? L'analisti sò stati cuntenti di l'aghjurnamentu di SmurfKappa datu u sfondate macro difficile è e spedizioni di cartone più debuli riportate in u paese. À u listessu tempu, Smurfi Kappa hà sottolineatu chì u gruppu avia "paraguni straordinariamente forti cù l'annu passatu, un livellu chì avemu sempre cunsideratu insostenibile".

Tuttavia, l'investituri sò assai scettichi. L'azzioni di Smurfi Kappa sò 25% più bassu ch'è à l'altitudine di a pandemia, è Desmar sò in calata di 31%. Quale hè ghjustu? U successu ùn dipende micca solu da a vendita di cartone è cartone. L'analisti di Jefferies predicenu chì i prezzi di u containeru riciclatu scenderanu datu una debule dumanda macro, ma ancu enfatizà chì i costi di carta è di l'energia sò ancu calati, perchè questu significa ancu chì u costu di produzzione di imballaggi hè in cala.

"Ciò chì hè spessu trascuratu, in a nostra vista, hè chì i costi più bassi ponu esse un grande impulso à i guadagni è, in ultimamente, per i fabbricanti di scatuli ondulati, u benefiziu di u risparmiu di costi serà a spesa di qualsiasi prezzu di scatula potenziale più bassu. Hè statu dimustratu prima chì questu hè più appiccicosu nantu à a caduta (3-6 month lag). In generale, i vinti di rivenuti da i prezzi più bassi sò parzialmente compensati da i costi di ventu da i rivenuti ". analista di Jeffries Say.

À u listessu tempu, a quistione di i bisogni in sè ùn hè micca cumplettamente semplice. Ancu se l'e-commerce è u rallentamentu anu presentatu alcune minacce à u funziunamentu di e cumpagnie di imballaggi ondulati, a più grande parte di vendite di questi gruppi hè spessu in altre imprese. In Desma, circa 80% di i rivenuti venenu da i prudutti di cunsumu rapidu (FMCG), chì sò principalmente prudutti venduti in supermercati, è circa 70% di l'imballaggi di cartone di Smurfi Kappa sò furniti à i clienti FMCG. Questu deve esse risistenti cum'è u mercatu finale si sviluppa, è Desma hà nutatu una bona crescita in spazii cum'è a sustituzione plastica.

Dunque, mentre a dumanda hà fluttuatu, hè improbabile di cascà sottu à un certu puntu - soprattuttu datu u ritornu di i clienti industriali affettati duramente da a pandemia di COVID-19. Questu hè sustinutu da i risultati recenti di MacFarlane (MACF), chì hà nutatu un aumentu di u 14% di i rivenuti in i primi sei mesi di u 2022 cum'è una ricuperazione in i clienti di l'aviazione, l'ingegneria è l'ospitalità più chè cumpensà un rallentamentu in i shopping online.

L'imballatori ondulati utilizanu ancu a pandemia per migliurà i so bilanci. U CEO di Smurfi Kappa, Tony Smurphy, hà enfatizatu chì a struttura di capitale di a so cumpagnia hè "in a megliu pusizioni chì avemu mai vistu" in a nostra storia, cù un debitu / guadagnu prima di l'ammortizazione multiplu di menu di 1,4 volte. L'amministratore delegatu di Desmar, Myles Roberts, hà dettu chì in settembre, dicendu chì u debitu / guadagni di u so gruppu prima di a ratio d'amortizazione era cascatu à 1,6 volte, "unu di i rapporti più bassi chì avemu vistu in parechji anni".

Tuttu chistu aghjunghje à significatu chì certi analisti credi chì u mercatu hè overreacting, in particulare in quantu à i packers FTSE 100, i prezzi in quantu à 20% più bassi di l'estimazioni di cunsensu per i guadagni prima di l'amortizazione. E so valutazioni sò certamente attrattivi, cù a cummercializazione di Desma à un rapportu P/E in avanti di solu 8,7 versus una media di cinque anni di 11,1, è u rapportu P/E di Schmurf Kappa di 10,4 versus una media di cinque anni di 12,3. Moltu dipenderà da a capacità di a cumpagnia di cunvince l'investituri chì ponu cuntinuà à sorprenderà in 2023.


Tempu di Postu: Dec-13-2022
//