L'industria cartaria europea in crisa energetica
A partesi da a seconda mità di u 2021, soprattuttu da u 2022, l'aumentu di i prezzi di a materia prima è di l'energia hà messu l'industria cartaria europea in un statu vulnerabile, aggravendu a chjusura di alcune piccole è medie fabbriche di pasta è carta in Europa. Inoltre, l'aumentu di i prezzi di a carta hà ancu avutu un impattu prufondu nantu à a stampa downstream, l'imballaggio è altre industrie.
U cunflittu trà Russia è Ucraina aggrava a crisa energetica di l'imprese di carta europee
Dapoi u cunflittu trà a Russia è l'Ucraina scoppiatu à principiu di u 2022, parechje cumpagnie di carta principali in Europa anu annunziatu a so ritirata da a Russia. In u prucessu di ritirata da a Russia, a cumpagnia hà ancu cunsumatu costi enormi, cum'è a forza di travagliu, risorse materiali è risorse finanziarii, chì rompenu u ritmu strategicu originale di a cumpagnia. Cù u deterioramentu di e relazioni russo-europee, u fornitore di gas naturale russo, Gazprom, hà decisu di riduce significativamente u voluminu di gas naturale furnitu à u cuntinente europeu attraversu u pipeline Nord Stream 1. L'imprese industriali in parechji paesi europei ponu solu piglià diverse misure. modi per riduce l'usu di gas naturale.
Dapoi u scoppiu di a crisa di l'Ucraina, u pipeline di gasu naturale "North Stream", chì hè a principale arteria energetica di l'Europa, hà attiratu l'attenzione. Ricertamenti, i trè rami di u pipeline Nord Stream anu patitu danni "senza precedente" à u stessu tempu. U dannu hè senza precedente. Hè impussibile di restaurà u supply di gas. predice. L'industria cartaria europea hè ancu assai affettata da a crisa energetica risultante. A sospensjoni temporale di a pruduzzione, a riduzzione di a pruduzzione o a trasfurmazioni di e fonti d'energia sò diventate contramisuri cumuni per l'imprese di carta europee.
Sicondu u Rapportu 2021 di l'Industria Papera Europea publicatu da a Cunfederazione Europea di l'Industria Papera (CEPI), i principali paesi europei pruduttori di carta è cartone sò Germania, Italia, Svezia è Finlandia, trà i quali Germania hè u più grande pruduttore di carta è cartone in Europa. Europa. Cuntandu u 25,5% in Europa, l'Italia hè 10,6%, a Svezia è a Finlandia cuntenenu rispettivamente 9,9% è 9,6%, è a pruduzzioni di altri paesi hè relativamente chjuca. Hè infurmatu chì per assicurà l'approvvigionamentu di l'energia in e zone chjave, u guvernu tedescu cunsidereghja piglià misure estreme per riduce l'approvvigionamentu di energia in certi spazii, chì pò purtà à a chjusura di fabbriche in parechje industrii cumpresi chimichi, aluminiu è carta. A Russia hè u principale fornitore di energia di i paesi europei cumpresa a Germania. U 40% di u gasu naturale di l'UE è u 27% di l'oliu impurtatu sò furniti da a Russia, è u 55% di u gasu naturale di a Germania vene da a Russia. Per quessa, in ordine per affruntà cù l'approvvigionamentu di gas Russian Problemi insufficiente, Germania hà annunziatu u lanciamentu di u "pianu di gas naturale d'emergenza", chì serà implementatu in trè tappe, mentri àutri paesi europei anu ancu aduttatu contramisure, ma l'effettu ùn hè micca ancu. chjaru.
Una quantità di cumpagnie di carta taglianu a produzzione è cessanu a produzzione per affruntà un fornimentu energeticu insufficiente
A crisa energetica colpisce duramente e cumpagnie di carta europee. Per esempiu, per via di a crisa di furnimentu di gas naturale, u 3 d'Aostu di u 2022, Feldmuehle, un pruduttore di carta specialità tedesca, hà annunziatu chì da u quartu trimestre di u 2022, u carburante principale serà cambiatu da u gasu naturale à u fuel light. In stu riguardu, Feldmuehle hà dettu chì in u prisente, ci hè una seria carenza di gas naturale è altre fonti d'energia è u prezzu hà risuscitatu bruscamente. Passà à l'oliu di riscaldamentu ligeru assicurarà u funziunamentu cuntinuu di a pianta è migliurà a competitività. L'investimentu di 2,6 milioni di EUR necessariu per u prugramma serà finanziatu da azionisti speciali. Tuttavia, a pianta hà una capacità di pruduzzione annuale di solu 250 000 tunnellate. Se una tale trasformazione hè necessaria per un mulinu di carta più grande, l'investimentu enormu risultatu pò esse imaginatu.
Inoltre, Norske Skog, u gruppu norvegese di l'editoria è di a carta, avia pigliatu azzione severa à u mulinu Bruck in Austria già da marzu 2022 è hà chjusu temporaneamente u mulinu. A cumpagnia hà dettu ancu chì a nova caldaia, chì era inizialmente prevista per principià in April, hè prevista per aiutà à allevà a situazione riducendu u cunsumu di gasu di a pianta è migliurà u so suministru energeticu. "Alta volatilità" è puderia guidà à chjusi continui à cortu termine in e fabbriche di Norske Skog.
U giant europeu di imballaggi ondulati Smurfit Kappa hà ancu sceltu di riduce a produzzione da circa 30 000-50 000 tunnellate in August 2022. A cumpagnia hà dichjaratu in una dichjarazione: Cù l'attuali alti prezzi di l'energia in u cuntinente europeu, a cumpagnia ùn hà micca bisognu di mantene alcun inventariu, è a riduzzione di a produzzione hè assai necessaria.
Tempu di Postu: Dec-12-2022