Una piccula scatula di cartone pò avvistà l'economia glubale? L'alarma stridente pò avè sonatu
In u mondu sanu, e fabbriche chì facenu cartuni taglianu a pruduzzione, forse l'ultimu signu preoccupante di un rallentamentu di u cummerciu glubale.
L'analista di l'industria Ryan Fox hà dettu chì e cumpagnie nordamericane chì pruducenu a materia prima per scatuli ondulati chjude quasi 1 milione di tunnellate di capacità in u terzu trimestre, è una situazione simile hè prevista in u quartu trimestre. À u listessu tempu, i prezzi di u cartone sò cascati per a prima volta da u scoppiu di l'epidemie in 2020.scatula di cioccolatu
"U severu calatu di a dumanda glubale di cartone hè indicativa di a debule in parechji spazii di l'ecunumia glubale. A storia recente suggerisce chì a ripresa di a dumanda di cartone necessitava un stimulu ecunomicu sustanziale, ma ùn credemu micca chì serà u casu ", hà dettu l'analista di KeyBanc Adam Josephson.
Malgradu u so aspettu apparentemente inconspicuous, i scatuli di cartone ponu esse truvati in quasi tutti i ligami in a catena di furnimentu di merceria, facendu a dumanda glubale per elli un barometru chjave di u statu di l'ecunumia.
L'investitori stanu avà attentu à qualsiasi segnu di e cundizioni ecunomiche future in mezzu di teme crescenti chì assai di e più grandi economie di u mondu caderanu in recessione l'annu prossimu. È l'attuale feedback da u mercatu di cartone ùn hè ovviamente micca ottimista ...scatula di biscotti
A dumanda glubale di carta di imballaggio s'hè debilitatu per a prima volta da u 2020, quandu l'economie si sò recuperate dopu u colpu iniziale da a pandemia. I prezzi di carta di imballaggio di i Stati Uniti sò cascati in nuvembre per a prima volta in dui anni, mentre chì e spedizioni da u più grande esportatore di carta di imballaggio di u mondu à l'oltremare sò cascate di 21% in ottobre da un annu prima.
Avvertimentu di depressione?
Attualmente, WestRock è Packaging, e cumpagnie principali in l'industria di l'imballaggio di i Stati Uniti, anu annunziatu a chjusura di e fabbriche o l'equipaggiu inattivu.
Cristiano Teixeira, chief executive di Klabin, u più grande esportatore di carta di imballaggio di u Brasile, hà dettu ancu chì a cumpagnia pensava di riduce l'esportazioni finu à 200 000 tunnellate l'annu prossimu, quasi a mità di l'esportazioni per i 12 mesi à settembre.
A caduta di a dumanda hè in gran parte dovuta à l'alta inflazione chì colpisce i portafogli di i cunsumatori sempre più duramente. L'imprese chì facenu tuttu da i prudutti di u cunsumu à l'abbigliamento si sò preparati per vendite più debuli. Procter & Gamble hà aumentatu ripetutamente i prezzi di i prudutti chì varianu da i pannolini Pampers à u detergente per a lavanderia Tide per cumpensà a spesa più alta, purtendu à a prima diminuzione trimestrale di e vendite di a cumpagnia da u 2016 prima di questu annu.
Inoltre, e vendite di vendita di i Stati Uniti anu publicatu a so più grande calata in quasi un annu in nuvembre, ancu quandu i rivenditori americani anu scontatu assai u Black Friday in a speranza di sguassà l'inventariu eccessivo. A crescita rapida di e-commerce, chì favurizeghja l'usu di scatuli di cartone, hè ancu sbulicata. Scatola di cioccolata
Pulp scontra ancu a corrente fredda
A dumanda lenta di cartoni hà ancu colpitu l'industria di a polpa, a materia prima per a fabricazione di carta.
Suzano, u più grande pruduttore è esportatore di polpa di u mondu, hà annunziatu recentemente chì u prezzu di vendita di a so polpa d'eucalyptus in Cina serà ridutta per a prima volta da a fine di u 2021.
Gabriel Fernandez Azzato, direttore di a cumpagnia di cunsulenza TTOBMA, hà dettu chì a dumanda in Europa hè in cala, mentre chì a ricuperazione attesa di a China in a dumanda di polpa ùn hè micca ancu materializzata.
Tempu di Postu: Dec-27-2022