• Casella di l'Alimentazione

vetru neru armagne chjaru per candele

vetru neru armagne chjaru per candele

Breve descrizzione:

Quì at eroma Ste si in muvimentu stinstarmenti, innu cunversu innu è migliurà u nostru gamma di u produzzione, fornimentu solu a più alta qualità in candela getale.

 

U nostru primu passu di u titulare di u vetru di u più altu di l'Austrocinariu di "Austrasia" in u "vetru" in u vetru "in u 2008. Di furnisce u cuncettu rivoluzionaria di e candele Oghje hè stata issa suscitata a candela chì pruducenu.

 

Vetratteria moldise hà una resistenza più alta di sparte per a so forza di vetru aumentatu. U muru più grossu provoca più calore per esse mantinutu da u vasu dopu chì a cera hè stata versata in u containeru. Questu causa chì a cera per rinfrescà in una rate più lenta, creendu un ligame più forte quandu in forma inizialmente è aderente à u vetru.

 

I vasi di u Sanubai eranu i nostri primi occhie misulati per esse lanciatu da Oxford, Cambridge è tennino di i velino. Questu hè solu u principiu di ciò chì puderia esse u più largu di vetru in vetru dispunibule nantu à u mercatu oghje.

 

A Differenza

À Eroma, pruvemu à differenziare a nostra marca da i nostri cuncurrenti furnisce un pruduttu di qualità più altu. Avemu stati capaci di rializà questu cù u nostru vetru per spustà u vetru 'blown' per u vetru " Qualchese dubbiu o incertezza di a forza di i bicchieri hè istantaneamente alleviata quandu sente a massa di u vetru in a to manu - a so pisaggiu, rossu vi permette di elevella di cintura senza spettaculu senza battimentu.

 

Quandu paragbendu vetri furmatu per bluccà u vetru s'hè impurtante per fighjà i dui parti di u tavulinu, vantaghji è svantaghji.

Se vulete truvà più infurmazioni nantu à u nostru vetru, per piacè sciappate u nostru vetru spessu dumandatu dumande.

 

Sì avete qualchissia dubbie o preoccupazioni, per piacè ùn esitate micca à cuntattà cù a nostra squadra amichevuli.


Dettaglio di Produttu

Tags di produttu


  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivite u vostru messagiu quì è manda à noi
    //