• Scatola di cibo

Scatola organizzatore di bottiglia per abbunamentu di 30ml d'olii essenziali persunalizati

Scatola organizzatore di bottiglia per abbunamentu di 30ml d'olii essenziali persunalizati

Descrizione breve:


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Scatola d'olii essenziali persunalizata da 30 ml

Dimensione: 19x23x5.5cm, pò cuntene 20 pezzi 15ml oliu essenziale
Materiali: 1200 g di cartone + 157 g di carta d'arte + foglia d'oru

Cumu fà una bella scatula d'oliu essenziale?
I partenarii in a listessa industria sanu chì a produzzione di scatuli di imballaggio hè un prucessu cumplessu. Diversi industrii generalmente pensanu chì vi sarà dumandatu di pruduce è pruduce oghje, è l'avete subitu. In fatti, ogni industria hà u so flussu di travagliu. Una scatula di imballaggio qualificata hè necessaria Fatta attraversu parechji prucessi. Oghje, vi cuntaremu in detail nantu à u prucessu di pruduzzione di a scatula di imballaggio, chì hè apprussimatamente divisu in i seguenti passi.
1. A fabricazione di u platu è i ligami sò assai impurtanti, perchè stu prucessu affetta direttamente l'integrità di u pruduttu, è a tecnulugia attuale hà ancu migliuratu assai. A maiò parte di i fabricatori utilizanu macchine digitali per fà i piatti, chì generalmente necessitanu stampa, stampa, revisione è rigali. A scatula presta attenzione à l'aspettu rumanzu è luminoso, cusì i culori di layout di a scatula di imballaggio sò ancu variati. Di solitu, un stile di scatula di rigalu ùn hè micca solu 4 culori basi, ma ancu parechji culori spiciali, cum'è: oru, argentu.
2, Sceglite carta A scatula rigalu di a scatula generale di imballaggio hè carta di cartone grisgiu è l'esterno hè muntatu cù carta culurata o carta speciale. A carta culurata hè fatta di doppiu ramu è carta di ramu matte. Qualchidunu usanu 80G, 105G, 128G, 157G, sti pesi di carta sò più cumunimenti usati, è a carta culurata nantu à l'esternu di a scatula di rigalu hè raramente usata più di 200G; perchè a carta culurata hè troppu grossa, hè faciule per blister nantu à a scatula di rigalu, è l'apparenza pare assai bona. rigidu. Di sicuru, questu dipende ancu da quale hè u pruduttu. Cuncepisce l'imballu esternu secondu u pruduttu, è dopu sceglite a carta è l'artigianalità.
3, prucessu di stampa

A maiò parte di e scatuli di rigalu sò fatti di carta stampata. A scatula di rigalu hè una scatula di imballaggio esterno. Presta attenzione à u prucessu di stampa. A differenza di culore più tabù, i punti di tinta, è i tavule cattivi affettanu l'estetica.

4. Trattamentu di a superficia di carta culurata A carta di culore nantu à a superficia di a scatula di rigalu di a scatula di imballaggio deve esse trattata cù trattamentu di superficia. I più cumuni sò cola sopra-glazing, colla over-matte, over-UV, over-vernish, over-matte oil, bronzing and so on.
5. A biera di cerveza hè un ligame assai impurtante in u prucessu di stampa. A biera deve esse precisa per ùn affettà u travagliu di seguitu. A chjave hè di fà a morte. U ligame di a fustella hè ancu impurtante, perchè se u fustu ùn vi permette micca di disignà u schedariu, affetterà ancu assai u pruduttu finitu, per quessa, in generale, hè megliu piglià u pruduttu finitu stampatu à u maestru di matri per fà un contrapuntu. quandu facia a morte.

6, In u prucessu di muntatura di carta, i stampi di solitu sò muntati prima è dopu a birra modellata, ma a scatula di rigalu hè fatta da a birra prima è dopu muntata nantu à carta culurata (carta di faccia): 1) Hè a paura di ottene carta di culore. 2) Hè a scatula di rigalu chì presta attenzione à l'aspettu generale, è l'artighjanu pò esse vistu solu quandu hè muntatu nantu à a carta culurata esterna.
7. Sè l 'ultimu prucessu deve esse buttoned è punched, si deve esse cumpleta durante assemblea. Sì sti prucessi di imballaggio ùn sò micca usati. Fate a pulizia finale di a superficia (asciugà a cola di a superficia cù l'acqua brutta). Allora pudete imballà è spedinu. Questu hè u prucessu di pruduce scatuli d'oliu essenziale.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
    //